
Entrada estrangers no comunitaris
Entrada estrangers no comunitaris. El procés per a l‘entrada de ciutadans estrangers no comunitaris a territori espanyol és un procés bastant complex.
Aquest procés comença amb la sol·licitud de visat i passa per la concessió de permís de residència.
Tot aquest procés és obligatori per a aquells que volen entrar a Espanya, ja sigui per raons laborals, estudis, o fins i tot per a una estada temporal.
En primer lloc, aquells que desitgen entrar a Espanya, han de sol·licitar un visat a la seva embaixada o consolat espanyol més proper.
El visat és un document que li permet entrar a Espanya i estar de manera temporal en territori espanyol.
Per sol·licitar un visat, l‘interessat haurà de presentar una sèrie de documents, com ara una prova de seguretat social, una prova de solvència econòmica, una prova de llar, una prova de treball, i una prova de la finalitat de la seva entrada a Espanya.
Els documents específics necessaris per a la sol·licitud d‘un visat poden variar segons la finalitat de la seva entrada a Espanya.
Un cop concedit el visat, el següent pas és sol·licitar un permís de residència. Aquest document és necessari per a aquells que volen romandre a Espanya més de 90 dies.
El permís de residència és un document que ha de ser sol·licitat a l‘Oficina de l‘Estranger del Ministeri de l‘Interior més proper.
Per sol·licitar un permís de residència, l‘interessat haurà de presentar una sèrie de documents, com ara una prova de seguretat social, una prova de solvència econòmica, una prova de llar, una prova de treball, i una prova de la finalitat de la seva estada a Espanya.
Els documents específics necessaris per a la sol·licitud d‘un permís de residència poden variar segons la finalitat de la seva estada a Espanya.
Un cop concedit el permís de residència, el següent pas és aconseguir un NIE o Número d‘Identificació d‘Estrangers.
Aquest document és necessari per a qualsevol tràmit a Espanya, ja sigui per a obtenir una targeta de residència, per obtenir una autorització de treball, per sol·licitar un visat de residència, etc.
El NIE és un document que ha de ser sol·licitat a l‘Oficina de l‘Estranger del Ministeri de l‘Interior més proper.
Per sol·licitar un NIE, l‘interessat haurà de presentar una sèrie de documents, com ara una prova de seguretat social, una prova de solvència econòmica, una prova de llar, una prova de treball, i una prova de la finalitat de la seva estada a Espanya.
Els documents específics necessaris per a la sol·licitud d‘un NIE poden variar segons la finalitat de la seva estada a Espanya.
Finalment, un cop obtingut el NIE, és necessari aconseguir una targeta de residència.
La targeta de residència és un document que li permet romandre a Espanya de manera legal.
Per sol·licitar una targeta de residència, l‘interessat haurà de presentar una sèrie de documents, com ara una prova de seguretat social, una prova de solvència econòmica, una prova de llar, una prova de treball, i una prova de la finalitat de la seva estada a Espanya.
Els documents específics necessaris per a la sol·licitud d‘una targeta de residència poden variar segons la finalitat de la seva estada a Espanya.
En resum, el procés per a l‘entrada de ciutadans estrangers no comunitaris a territori espanyol és un procés complex i que requereix de temps i esforços.
La sol·licitud de visat, la concessió de permís de residència, l‘obtenció del NIE i la sol·licitud d‘una targeta de residència són alguns dels passos necessaris per al procés d‘entrada a Espanya.
Telèfon
Telèfon 93 221 77 66
Mòbil 666 762 331
Correu electrònic
info@luccini.cat
Adreça
C/. Marina, 22 1er 3ª
08005 Barcelona
díaz luccini advocats Contacteu-nos
Estiguem en contacte per tots els mitjans. Escoltar-nos ens farà tenir-ho tot molt més clar.