
Mapfre presenta en el Mobile World Congress de Barcelona les seves novetats relacionades amb la innovació en tres àrees: experiència de client, mobilitat i salut digital.
Mapfre, un dels principals grups d‘assegurances a nivell mundial, ha presentat en el Mobile World Congress de Barcelona les seves novetats relacionades amb la innovació en tres àrees: experiència de client, mobilitat i salut digital.
En l’àrea d’experiència de client, Mapfre ha presentat una nova aplicació que permet a les persones accedir ràpidament a les seves assegurances i gestionar–les de forma ràpida i senzilla. A més, l‘aplicació també permet als usuaris fer un seguiment de la seva salut i obtenir recomanacions sobre com millorar el seu estil de vida.
Mapfre al Mobile World Congress, Mapfre ha presentat una nova tecnologia que permet als usuaris monitoritzar els seus vehicles de forma remota. Això permet als usuaris tenir una major visibilitat sobre el seu vehicle i les seves activitats i, alhora, oferir una major seguretat i tranquil·litat en cas de robatori.
Finalment, Mapfre al Mobile World Congress, Mapfre ha presentat un nou servei que permet als usuaris monitoritzar els seus nivells de salut i obtenir recomanacions sobre com millorar la seva forma física. Això permet als usuaris tenir una major consciència de la seva salut i optimitzar el seu estil de vida.
En conclusió, Mapfre ha presentat en el Mobile World Congress de Barcelona les seves novetats relacionades amb la innovació en tres àrees: experiència de client, mobilitat i salut digital. Aquestes novetats permetran als usuaris obtenir un major control sobre els seus vehicles, salut i assegurances, així com tenir una major consciència de la seva salut i estil de vida.